Stillingsopslag: Bliv viceforstander på Rejsby Europæiske Efterskole

Kommunikationsansvarlig 13/09/2024

Er du klar til at tage del i et dynamisk, internationalt miljø og forme fremtidens efterskole? Rejsby Europæiske Efterskole søger en engageret viceforstander, der brænder for at arbejde i et miljø, hvor sprog og kulturer mødes.

Om os: Vi er en boglig efterskole beliggende i naturskønne omgivelser tæt på Ribe og Vadehavet. Med 154 elever og 35 medarbejdere tilbyder vi både danske og internationale klasser. Vores undervisning er præget af et globalt perspektiv med tre årlige udlandsrejser, samarbejde med DELF, Goethe-Instituttet og Cambridge University, og i vores pædagogik vægter vi faglig såvel som personlig udvikling højt.

Din rolle: Som viceforstander bliver du en nøglefigur i skolens ledelse. Du vil bl.a.:

– Bidrage til udviklingen af vores undervisningstilbud.
– Være med til at skabe et inspirerende og motiverende læringsmiljø.
– Undervise og deltage i udlandsrejser.
– Koordinere skemalægning og arbejdstidsregistrering.
– Planlægge og afholde prøver.
– Overvåge IT-løsninger i samarbejde med vores IT-partner.

Vi søger dig, der:
– Har erfaring med – eller vil udvikle dig i – ledelse.
– Er struktureret, kommunikativ og nytænkende.
– Trives i forandringer og kan skabe klar retning.

Yderligere information: Vi tilbyder en fuldtidsstilling med tiltrædelse pr. 1. december 2024 og mulighed for bolig i forstanderboligen. Ansættelsen sker efter gældende overenskomst mellem LC og Skatteministeriet. Besøg os gerne for at opleve vores særlige skoleliv og lær mere om, hvem vi er på vores hjemmeside: rejsby-efterskole.dk.

Ansøgningsfrist: Send din ansøgning som én samlet PDF til job@rejsby.eu senest den 18. oktober 2024 kl. 12.00. Der indkaldes til samtaler umiddelbart herefter.

Kontakt forstander Mikkel Baldersbæk Nielsen på 74753622 eller 30127550 for yderligere information